Eftersnack:Street Cars fest Barkarby Handelsplats 14/6-2009

AUBLITZZ
14 juni 2009 · 142 Inlägg

Börjar med att Tacka Domare, publik o Mekonomen för priserna. Har haft en super trevlig utställningshelg. Tackar alla utställare som trotsade vädret o kom. Samt även vädergudarna för att tältet kom till användning wink

Tackar Nina o Jari, Linus för sovplatsen o trevlig grillkväll, Jensi för den han e tongue

Hmmmmm..... Har nog fått med allt nu.. roll   


NNeeeeeeeeee


Grattis Tanten LOLLO På din trettioett års dag tongue    Hoppas innehållet i "Pluntan" smakade bra... wink


Stort Tack till alla... Syns på Nästa träff cool


MVH Henrik     big_smile

Senast redigerat av AUBLITZZ (14 juni 2009)

Våga göra något nytt o Annorlunda Inte vara som alla andra..
Kanse
14 juni 2009 · 1 120 Inlägg

mmm.. har inte smakat än... tongue sparar den till Mantorp haha

Vill med passa på å tacka!! tack till: Tokken,Linus,Englund,Nina,Jari,Linda,Paul,cocos,jansi,andreas,jenifer,Ove,nicklas,jonatan..ja ALLA... tack tack!!!

/Louise "kossan säger muuuu" 31 år big_smile

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Jungmar
14 juni 2009 · 847 Inlägg

Tycker att det var en trevlig dag trotts regnet, dock får jag massa dumma idéer till nya bilen, saknar att ställa ut på dom här underbara SCF eventen.


Hoppas förresten att Göteborgsgänget kommer men utan några tråkigheter

Mvh
Emil

Senast redigerat av Volvo_Emil (14 juni 2009)

ice-style
14 juni 2009 · 1 Inlägg

Ja Tack för en trevlig grillfest och för sovplatsen Linus kanon kväll smile!!!!!!!
Och grattis på dig louise!!!!!

Och stort cred till alla bilar som dök upp i stockholm trots allt regn.

Så simma lungt tills vidare..

Mvh Jonte.

Nissan 350z (2003)
Ellemark
14 juni 2009 · 340 Inlägg

Ja lite blött var det...känner knappt mina tår. Men en riktigt rolig träff ändå! Vatten är ju bara vatten....eller? smile Kul att se att ett gäng trotsar vädret och ställer ut ändå!

Grattis till alla pristagare och extra stort grattis till Lollo idag! smile

/Ellemark
www.oepmedia.se
Bil: Audi TTS
Nafets86
14 juni 2009 · 821 Inlägg

riktigt roligt hade vi idag trots väder wink
tror inte direkt pizza hut personalen vill att man kommer åter i det första taget big_smile haha
Mycket rolig dag iaf. Gick fort även fast det regnade.
Och grattis lollo!! Har 30 års krisen börjat ännu? wink

Och Jari och henke. Hoppas era mjukisdjur håller till nästa träff wink Ni måste ju göra Del 2 då med dom där wink

Och jensi får sig en liten känga för att hans Soldans ej fungerade wink (skämt åsido) smile
Väl mött nästa gång big_smile

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
AUBLITZZ
14 juni 2009 · 142 Inlägg

Volvo_Emil skrev:
Tycker att det var en trevlig dag trotts regnet, dock får jag massa dumma idéer till nya bilen, saknar att ställa ut på dom här underbara SCF eventen.


Hoppas förresten att Göteborgsgänget kommer men utan några tråkigheter

Mvh
Emil

Finns inga dumma ideer wink

Våga göra något nytt o Annorlunda Inte vara som alla andra..
CarpeDiem German Engineering
14 juni 2009 · 9 083 Inlägg

Det var ju en trevlig träff trots vädret tongue Tur att man bor nära till Ikea wink Jag var väl där typ mellan två och halv tre på eftermiddan men kul att träffa några man känner smile

Grattis Lollo på födelsedagen big_smile

//CarpeDiem wink

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
AUBLITZZ
14 juni 2009 · 142 Inlägg

sengstr skrev:
riktigt roligt hade vi idag trots väder wink
tror inte direkt pizza hut personalen vill att man kommer åter i det första taget big_smile haha
Mycket rolig dag iaf. Gick fort även fast det regnade.
Och grattis lollo!! Har 30 års krisen börjat ännu? wink

Och Jari och henke. Hoppas era mjukisdjur håller till nästa träff wink Ni måste ju göra Del 2 då med dom där wink

Och jensi får sig en liten känga för att hans Soldans ej fungerade wink (skämt åsido) smile
Väl mött nästa gång big_smile

Vem vet det kanske blir tillökning i familjen Rattbävs tongue.....tongue

Våga göra något nytt o Annorlunda Inte vara som alla andra..
Dymek
14 juni 2009 · 393 Inlägg

Får vell Tacka alla jag med och Grattis till alla vinnare!! riktigt kul trots rengnet och tack Ove och han jag aldrig lär mej namnet på han som kör den svart lilla nitron för skutsen till stockholm i går och till tåget i dag..

Och Grattis på dej Lollo..

Senast redigerat av Dymek (14 juni 2009)

(Ursäkta min stavning jag har Dyselexi)
http://www.vihardyslexi.se/
AUBLITZZ
14 juni 2009 · 142 Inlägg

Dymek skrev:
Får vell Tacka alla jag med riktigt kul trots rengnet och tack Ove och han jag aldrig lär mej namnet på han som kör den svart lilla nitron för skutsen till stockholm i går och till tåget i dag..

Och Grattis på dej louise..

Den är de ju olika jämnt på som kör..Hehehe.. Men den som körde den ida heter Arvid wink Igår Kalle wink

Våga göra något nytt o Annorlunda Inte vara som alla andra..
Nafets86
14 juni 2009 · 821 Inlägg

Jag håller tummarna för Ökning i familjen wink
Hur gick det förresten med handtagena på flintasteken? haha

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Jensi
14 juni 2009 · 394 Inlägg

Aj, aj, aj vad vi underskattade alla utställare i morse. När det regnade som värst. Vicka idioter vi är. F´låt. Funderade nämligen ett tag på att flytta träffen till ett närbeläget parkeringshus istället. För att vi trodde ni var ena riktiga tunnisar. Ni bevisade verkligen motsatsen...och fick oss istället att börja planera för en utomhusträff runt första advent....ni skulle säkert komma då också...

Skämt åsido. Faan vad glad jag är att så många kom och bjöd på sig själva. Och fick en grå regning dag att bli så trevlig. Vad gör det väl då att det kluckar av vatten i skorna - och hoddien luktar gammal genomblöt ryamatta och allt är blött och resten är surt. YOU ROCK! Ingen nämnd. Ingen glömd. = ALLA som kom! Världsklass.

Och så till lilla sötnosen och solstrålen, Lollo. Från mig. Grattis på födelsedagen! Ha det kul ikväll. Bli redigt berusad ikväll. För "det man inte kommer ihåg har ändå aldrig hänt..." och du förtjänar en fin rolig dag idag Kram. Du är bäst.

Har fått sms från Cocos att de har fyra timmar skitväder kvar till Göteborg och att de kör lugnt....

/Jensi

Senast redigerat av Jensi (14 juni 2009)

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
Dymek
14 juni 2009 · 393 Inlägg

AUBLITZZ skrev:

Dymek skrev:
Får vell Tacka alla jag med riktigt kul trots rengnet och tack Ove och han jag aldrig lär mej namnet på han som kör den svart lilla nitron för skutsen till stockholm i går och till tåget i dag..

Och Grattis på dej louise..

Den är de ju olika jämnt på som kör..Hehehe.. Men den som körde den ida heter Arvid wink Igår Kalle wink

Då är det Arvid som jag ska Tacka och även han när han skutsa mej till tåget från Eskilstuna Tack tack! smile

(Ursäkta min stavning jag har Dyselexi)
http://www.vihardyslexi.se/
Nafets86
14 juni 2009 · 821 Inlägg

Det finns inge dåligt väder, bara dåliga kläder wink Den gamla klyschan lever åter.
Men så sant som det är sagt.


Hade du underskattat en om man stod nercabbad hela dagen också? wink eller trott man var idiot? smile Det var ju någon som tyckte de wink men men. big_smile Efter regn kommer solsken. När vet man inte, men någon gång

Senast redigerat av sengstr (14 juni 2009)

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Masterworks
14 juni 2009 ·

Fan vad det regnade!!!

En eloge till arrangörer och utställare och givetvis
till den publik som tar sig ut i detta väder!  smile

Burnout89 Överladdad!
14 juni 2009 · 530 Inlägg

Dymek skrev:

AUBLITZZ skrev:

Dymek skrev:
Får vell Tacka alla jag med riktigt kul trots rengnet och tack Ove och han jag aldrig lär mej namnet på han som kör den svart lilla nitron för skutsen till stockholm i går och till tåget i dag..

Och Grattis på dej louise..

Den är de ju olika jämnt på som kör..Hehehe.. Men den som körde den ida heter Arvid wink Igår Kalle wink

Då är det Arvid som jag ska Tacka och även han när han skutsa mej till tåget från Eskilstuna Tack tack! smile

De var så lite smile

Tack för en helt sjukt kul dag! big_smile

Hellre en mekaniker i köket än en kock i garaget :)
Volvo 965 "T6" (1995)
Audi Q7 "Brunbjörnen" (2011)
_Lady_
14 juni 2009 · 276 Inlägg

sengstr skrev:
Det finns inge dåligt väder, bara dåliga kläder wink Den gamla klyschan lever åter.
Men så sant som det är sagt.


Hade du underskattat en om man stod nercabbad hela dagen också? wink eller trott man var idiot? smile Det var ju någon som tyckte de wink men men. big_smile Efter regn kommer solsken. När vet man inte, men någon gång

Tycker du skulle cabbat ner smile Ja hade lätt tagit mej ett bad tongue

Volvo V70 "SilverLady" (2005)
Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
Rallyhalle
14 juni 2009 · 4 299 Inlägg

Va fan, lite vatten har väl aldrig skadat tongue

Trodde aldrig att de faktiskt skulle va såpass många som de ändå va som ställde ut, vart glatt överaskad big_smile
Så de va ju helt klart värt att ta sig dit ut iaf smile

//Jacob

Nafets86
14 juni 2009 · 821 Inlägg

Ett bad ska det bli big_smile

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang