Eftersnack: Birstaträff 29/8

Bilgalningen Bildelsskruvare
31 augusti 2009 · 255 Inlägg

Sjuuukt mye bilar de va rååsmile *HAPPY*

My life, My mess
VIPFoxylady
31 augusti 2009 · 2 Inlägg

Finns lite bilder inne hos oss, mer kommer upp imorgon! wink

henkz MR
31 augusti 2009 · 295 Inlägg

fått MYCKET klagomål från jobbet (Mediamarkt) att pallrader blivit välta... hela fasaden nerpissad... samt glassplitter till miljoner... OCH har även hört att det KAN finns videobevis på vad som sker o VILKA som gör det...

Fortsätter det så, vad är det för mening med att arrangera ett sånt här möte/träff egentligen ?

Man blir bara matt av massa idioter som skräpar ner o stökar till... FY FAN säger jag....
Må vara att det blir däckmärken i asfalten.. det slits bort iaf..

Sen alkohol vid biltillställningar ?? FÖR IHELVETE.... bilder kommer att tas på as som dricker som ett svin på träffarna.. för att senare hängas ut på forum osv....

Jezzze
31 augusti 2009 · 68 Inlägg

Som sagt, skulle spärrat av nåt område å inte släppt in alla nötter men då skulle ju dom vara utanför iaf men ändå. Alkohol kommer ju alltid "gå hand i hand" litegrann med "bilträffar" så det kommer nog inte försvinna på en handvändning direkt!

MEN JAG såg inte direkt en massa fylla förutom 18-åringarna i den gula fjantförtin å nångra andra grabbar som va på fyllen men i övrigt så tyckte JAG att var å en hade en pilsner i handen men under städade former så att säga!

Haha men enkelt då, om tokskallarna finns på film så kläm åt dom då bara....

Hoppas nån filmade när snuten gick bakom knuten å pissade....Inte vid mm men ändå..!

Jobbar som frilansande gynekolog...
mir
31 augusti 2009 · 336 Inlägg

henkz skrev:
fått MYCKET klagomål från jobbet (Mediamarkt) att pallrader blivit välta... hela fasaden nerpissad... samt glassplitter till miljoner... OCH har även hört att det KAN finns videobevis på vad som sker o VILKA som gör det...

Fortsätter det så, vad är det för mening med att arrangera ett sånt här möte/träff egentligen ?

Man blir bara matt av massa idioter som skräpar ner o stökar till... FY FAN säger jag....
Må vara att det blir däckmärken i asfalten.. det slits bort iaf..

Sen alkohol vid biltillställningar ?? FÖR IHELVETE.... bilder kommer att tas på as som dricker som ett svin på träffarna.. för att senare hängas ut på forum osv....

Och sen gnälls det på polisen. Säger väl sig självt att de bevakar när det svinas på detta sättet.

Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Bilgalningen Bildelsskruvare
31 augusti 2009 · 255 Inlägg

Har inte varit så mye klagomål på polisen denna gång.
Tycker att de e bra att dom är där + att de e ju lixom deras jobb!

My life, My mess
IceEyes Varningar: För många..
31 augusti 2009 · 2 552 Inlägg

Tycker det var riktigt trevligt och bra uppslutning smile

Sen att det konsumeras alkohol på bilträffar är väl ingen större fara så länge man sköter sig.

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Casy vinnarskalle!
31 augusti 2009 · 907 Inlägg

Jag var inte där själv, men parkeringen/arna såg ju inte allt för fina ut tongue Visst är det jäkligt kul att drifta, men jag förstår ju att kommunen blir lite irriterade när det är svartsträck överallt. Det ser inte speciellt trevligt ut. Men vart ska man annars hålla till och leka.. finns inte så mycket att välja på liksom..
Hellre drifta runt en stolpe än att köra 100km/h genom stan smile

BMW M3 "Crisis" (2002)
BMW 1600-2 "Polaris" (1968)
CopyCola Tungviktare
31 augusti 2009 · 111 Inlägg

_Glenne_ skrev:

volvonisse440 skrev:

_Glenne_ skrev:
Säger bara en sak, mustangen uppe på MM var lätt kvällens höjdpukt, så jävla manligt och vågat! smile

något  jag missade glenne ?? tongue

Kanske det, den rullade in på mediamarkt parkeringen där på slutet big_smile

http://www1.garaget.org/gallery/archive/22849/752178_xn95vc.jpg
http://www1.garaget.org/gallery/archive/22849/752179_4lg0a0.jpg
http://www1.garaget.org/gallery/archive/22849/752181_ly0lbq.jpg

När en bil har bromsskärm, wheeliebars, bakdäck bredare än en personbil och många vrålande v8 hästar från öppna headers så snackar vi manlighet på hög nivå!!! big_smile

Och en sisådär 1200hk. roll

Heedman
31 augusti 2009 · 8 Inlägg

Här är lite bilder jag tog under kvällen, dock inte så mycket bra då kameran inte riktigt ville som mig.

http://www.pixbox.se/alb_show_id1116099_page0.html

solsken
1 september 2009 · 12 Inlägg

Blir det fler träffar innan vintern? :o

Ohscar
1 september 2009 · 356 Inlägg

det är inte helt omöjligt

BMW 2002 "Grupp B Turbo - Dolores VII" (1973)
S_D_Karlsson
1 september 2009 · 111 Inlägg

Tycker träffen va riktigt skoj! Synd bara på den där förstörelsen sad IDIOTER!!!! som förstör för oss andra som har bilintresse!

Lite pics vore inte helt fel. Fler än Heedman lär ju ha tagit nå kort wink

Fler träffar JA TACK! smile

Anders Karlsson
BMW 520D E60 "Tiffany" (2008)
-hedman
2 september 2009 · 576 Inlägg

Jezzze skrev:
Ja tycker åsså att d blev kanon, satan så mye bilar å väldigt blandat..Något för alla att titta på så att säga!

Sen parkerade ju folket gaaaanska brett så att säga så liiiite mer "sammansvetsat" hade nog vart bättre så man hade sluppit gå mellan 4 parkeringar.

Bilträff jao men alldeles för "brett" för efter gårdagens kväll så var det lika mye familjeunderhållning som bilträff!

Jag jämför med bilträffen som jag var på härom helgen i Umeå och dom hade ju "spärrat av området" där bilarna parkerade så då slapp man "alla/allt" som inte hör en bilträff till. Ska inte peka ut någon eller nånting för kritik får man ju inte skriva i detta land och man ska inte vara ärlig 

Nästa träff tycker jag man ska ha skramlat ihop lite dollars till eftersom att intresset är STORT i Sundsvall å köra lite mer "tävlingar" asså folket/publiken - jury/domare lr va fan man säger får rösta på tex Bästa Amerikan, bästa Japan, peoples choice osv osv osv

Men då blir det ju mer "utställning" i ordnade former men det kan man ju kombinera med lite annat smått å gott.

Jag tycker att kvällen var kanon med trevligt folk å fina bilar å applåder till er/dom som brände gummi 

MEN som sagt, för utspritt på för stort område så man blev lite snurrig men det kan ju inte bli annat än bättre till nästa år så

Intresse för dig?
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 4#p1838834
Krantz Challenge 12 sep lunde norr om härnösand söder om kramfors för dåär det träff, ÅTTA bilar får prispokal  för outstanding cars och en vinnare får vinnarbuckal och ALLA som deltar får priser  PLUS att det också lottas ut priser till de som är domare dvs 99 i publiken.

Senast redigerat av Hedman82 (2 september 2009)

/Hedman
Daewoo Kalos "Paddi Flush" (2004)
Volvo 940 kombi "Brölkossan" (1993)
Bilgalningen Bildelsskruvare
2 september 2009 · 255 Inlägg

solsken skrev:
Blir det fler träffar innan vintern? :o

NEJ, det kommer INTE att bli några fler träffar på Birsta... EVER!
Detta p.g.a allt skit som hände senast.

The End!

My life, My mess
Thorssa
2 september 2009 ·

Bilgalningen skrev:

solsken skrev:
Blir det fler träffar innan vintern? :o

NEJ, det kommer INTE att bli några fler träffar på Birsta... EVER!
Detta p.g.a allt skit som hände senast.

The End!

Men stanna hemma och sura då o låt oss andra träffa lite likasinnade o ha skoj istället.

DeeJay_R Märkestekniker
3 september 2009 · 289 Inlägg

ja hänger inte riktigt med på vad bilgalningen håller på med,men vi är där för att träffas och ha kul och leka, de är ingen som kommer leka om man ska hota med att de finns video klipp osv.. när vi va på MM så fick inte polisen nån video iaf.. ja är iaf på att dra ihop en till träff igen innan vintern,vi är nog fler som vill ha en träff än som inte vill..

ja tyckte de va riktigt lyckat.

mvh

Shelby500
3 september 2009 · 2 Inlägg

Klart den är reggad men obes... Min bruksbil:)

senox skrev:
Den som vrålade? Dragsterbil va inte gatureggad?

xorox_88 Smack that ass!!
3 september 2009 · 2 953 Inlägg

Shelby500 skrev:
Klart den är reggad men obes... Min bruksbil:)

senox skrev:
Den som vrålade? Dragsterbil va inte gatureggad?

kan förstå att den inte är besiktad big_smile

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Shelby500
4 september 2009 · 2 Inlägg

Men tanken är att den ska bli;)

xorox_88 skrev:

Shelby500 skrev:
Klart den är reggad men obes... Min bruksbil:)

senox skrev:
Den som vrålade? Dragsterbil va inte gatureggad?

kan förstå att den inte är besiktad big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang